reklama

Môj rozhovor s poslankyňou Máriou Ritomskou II

Marika, aké predmety sú na škole obľubovala? Ja som obľubovala slovenský jazyk, ruský jazyk nemecký jazyk, na dejepise sme mali skvelého učiteľa, vedel nám rozprávať zaujímavé historky. Ja som sa rada učila a to som robila radšej ako domáce práce napr. varenie.

Písmo: A- | A+

 Vedela by si si spomenúť na nejaké pekné príhody z detstva?

Mám veľa pekných spomienok na detstvo. Veľmi dobre mi robilo, keď mi mama povedala choď a neboj sa, ty to zvládneš. Tiež mám veľa príbehov z detstva, nedá sa tu o tom všetkom písať.

 Čo ťa priviedlo ku štúdiu práva?

Môj otec bol prokurátor, chodila som za ním do práce a páčilo sa mi, ako pomáhal každému, teraz viem, že bol ochotný až moc a tá pomoc bola, že vzal pojednávanie aj za kolegov... píšem o tom aj v knihe.

Napriek tomu si neuvažovala aj o inej vysokej škole, ako je právo? Čím si v detstve chcela byť?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Okrem toho, že som išla študovať právo, chcela som byť učiteľka slovenčiny a ruštiny,

ale nakoľko sme boli veriaci , tak to nebolo možné, lebo tam by som neprešla cez politickú komisiu.

Obrázok blogu
(zdroj: Môj archív)

Poznala si profesora Michala Gašpara? Mňa učil na právnickej fakulte v Košiciach. Ja som ho mala rada, prednášal nám, ale jeho prednášky boli hrozne vedecké, pre nás študentov nepoužiteľné. Skúšky každému dával robiť.

Michal Gašpar nám prednášal štátne právo. S jeho dcérou som bola v lete na brigáde vo Figare, pracovali sme pri páse a plnili bonboniéry. Po skončení smeny sme chodievali na kúpalisko, zažili sme tam spolu pekné zážitky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V puberte si chodila radšej na diskotéky, do kina alebo do prírody?

Ja som najradšej chodila do prírody a to chodím aj teraz.

Ktorá knižná alebo filmová postava v detstve bola tvoja obľúbená?

Winetou a Old Shaterhańd , Nšo -či, Ribana.

A neuvažuješ niekedy napísať aj ľúbostnú romancu?

Ja som chcela písať príbehy zo života.

Vďaka ti Marika za rozhovor. Ľudia vedia o tebe z tvojich blogov, spravidla je to o spoločenskom dianí. Všade okolo sa hovorí iba o politike. Tento článok je o tvojich záľubách, detstve, názoroch.

Gabriela Závacká

Gabriela Závacká

Bloger 
  • Počet článkov:  196
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám ambíciu sa stáť spisovateľkou. Dúfam, že sa moje články budú zlepšovať, je na nich čo zlepšovať: gramatika, štylistika. Nikto učený z neba nespadol. Zoznam autorových rubrík:  spoločnosťNeférový štátSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu